Satisfacția clienților noștrii este cel mai important lucru pentru noi - chiar și în cele mai mici detalii! Pentru a atinge acest obiectiv acordăm atenție deosebită fiecărui client din momentul în care ne contactează și oferim suport tehnic pe toată perioada utilizării centralelor TEKLA. |
![]() |
Beneficiile clienților noștrii: 1. Confort maxim Centralele funcționează în mod automat. Sunt echipate cu controlere performante care optimizează funcționarea centralei - centrala va încălzi numai cât este nevoie, în funcție de necesarul termic al casei, după care se va opri. Când incepe să scadă temperatura în casă, controlerul repornește centrala și va încălzi din nou casa. Utilizatorul nu trebuie să fie tot timpul cu ochii pe centrală, poate să petreacă timpul cu altceva. Dacă apare vreo problemă de funcționare (de ex. rămâne fără peleți), controlerul trimite un email de atenționare către utilizator (dacă are modul de internet conectat la centrală). 2. Autonomie lungă Unele centrale au rezervoare încorporate la care se pot mări volumul, iar altele au rezervoare atașate care pot fi de diferite dimensiuni. Dacă doriți o autonomie mai mare puteți opta pentru un rezervor mai mare. Autonomia centralelor în funcție de model și de putere nominală poate să fie de la 2-3 zile până la 12-15 zile. Desigur aceste valori de consum depind de foarte multi factori cum ar fi: temperatura exterioară, tipul de încălzire, temperatura setată pentru casă, etc. 3. Control total din living Utilizatorul poate achiziționa controlerul de cameră VIDEROOM, cu display color și cu touch-screen pentru controlul centralei din living. VIDEROOM-ul are funcția de termostat de cameră, dar putem vizualiza funcționarea centralei și a altor componente conectate (de ex. puffer, boiler pentru apă caldă menajeră, panouri solare, etc.) 4. Control de la distanță Puteți controla de la distanță centrala prin modulul de internet VIDENET, din orice colț al lumii. Prin interfața de control, utilizatorul poate porni / opri centrala, poate să modifice temperaturile setate și poate să vizualizeze graficele de funcționare actuale și istoricul de funcționare. 5. Utilizare ușoară Utilizatorul, în afară de alimentarea cu combustibil și curățarea periodică, nu trebuie să facă nimic. 6. Curățare usoară Construcția centralelor este în așa fel, ca utilizatorul poate să curețe interiorul centralei prin uși de acces, fără a demonta o parte din centrală. În funcție de combustibilul utilizat, curățarea poate fi făcută la 2- 4 săptămâni. 7. Siguranță în utilizare Centralele sunt echipate cu sisteme de protecție (senzori, comutatoare de protecție, clapetă anti-incendiu, etc.) pentru a funcționa cu maximă siguranță. Dacă controlerul primește informații de la senzori despre o eventuală problemă, oprește centrala și trimite un email utilizatorului prin modulul de internet. 8. Posibilitate de utilizare cu aproape orice tip de peleți de pe piată Centralele echipate cu arzător Fireblast 2, cu grătar mobil, pot fi folosite cu aproape orice fel de peleți. Aceste arzătoare de noua generație curăță grătarul atât în timpul funcționării (ca să nu se formeze zgură) cât și înaintea fiecărei porniri (pentru a elimina resturile rămase pe grătar după ardere) 9. Asistență tehnică telefonică permanentă Încă de la început, clienții noștrii beneficiează de asistență tehnică de specialitate cu privire la controlul optim al sistemului de încălzire, precum și la modul de instalare pentru a obține randamentul maxim al centralei. Clientul nu trebuie să devină printre altele și un specialist în sisteme de încălzire - sarcina asta ne aparține. 10. Intervenție rapidă în garanție și postgaranție Având în vedere faptul că suntem importatorii centralelor TEKLA în România de 7 ani, avem cunoștința necesară de a depana eventualele probleme apărute în timpul funcționării. Colegii sau partenerii noștrii vă ajută cu intervențiile în garanție și postgaranție. Un lucru la fel de important pentru clienți este și faptul că avem orice piesă de schimb pe stoc în țară, cu livrare imediată. |